Pakiet serwisowy Standard + Outsourcing IT

899 PLN miesięcznie
Liczba komputerów objętych opieką 11-25
Maksymalna liczba godzin spędzonych u Klienta w ramach abonamentu 18h
Częstotliwość przeglądu systemu raz na kwartał
Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie w dni robocze w godz. 9-17 6 godzin
Koszt dodatkowej pracy serwisanta 40 PLN / h
Pomoc telefoniczna dni robocze 900 - 1900

Dlaczego warto nam zaufać?

  • Decydując się na współpracę z zespołem specjalistów naszej firmy obniżają Państwo koszty utrzymania własnego zespołu informatyków i administratorów IT oraz mogą Państwo w pełni skupić się na własnej działalności.
  • Obsługę serwisową rozpoczynamy od bezpłatnego audytu sprzętu informatycznego
    oraz oprogramowania posiadanego przez firmę. Na tej podstawie opracowywany jest plan opieki serwisowej oraz warunki świadczonych przez nas usług.
złóż zamówienie

Skontaktuj się z nami

mMedia Warszawa Sp. z o.o.
03-984 Warszawa
ul. Nowaka-Jeziorańskiego 6 lok. 168
tel. 22 392 74 41
e-mail: biuro@mmedia.waw.pl
http://www.mmedia.waw.pl

Stała umowa serwisowa obejmuje:

  1. Stały nadzór nad pracą systemów komputerowych w firmie mający na celu zapobieganie awariom a także ewentualnej utracie danych.
  2. Właściwą konserwację urządzeń komputerowych.
  3. Prace w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu w zależności od indywidualnych potrzeb użytkowników.
  4. Pomoc w doborze właściwego sprzętu i oprogramowania z uwzględnieniem optymalnej proporcji ceny do jakości.
  5. Wdrożenie systemów wspomagających prace np. Systemy backupowe, Systemy pracy grupowej, Systemy zarządzania treścią (CMS) i inne.
  6. Aktualizację sterowników i oprogramowania.
  7. Przeprowadzenie odpowiednich szkoleń w biurze Klienta.
  8. Wymianę wadliwych elementów sieci z możliwością czasowego wstawienia elementów zastępczych.
  9. Możliwość kontynuowania pracy na sprzęcie zastępczym, podstawianym w miejsce uszkodzonego po wykupieniu dodatkowego pakietu.
  10. Pośrednictwo w serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym urządzeń komputerowych.
  11. Helpdesk telefoniczny oraz mailowy.
  12. Gwarancję reakcji na zgłoszenia krytyczne oraz standardowe.
  13. Opiekę nad bazami danych.
  14. Inne czynności, o które oferta może być poszerzona na prośbę Klienta.